zaterdag, februari 03, 2007

Betrapt!

Toen ik deze morgen de garage binnenging om te kijken hoe het met de konijntjes was, was dit het eerste wat ik zag:


De plant van op de vensterbank zat niet langer in zijn pot, maar lag op het konijnenhok. Rarara, wie is de schuldige?
De kleintjes kunnen het niet geweest zijn, want die zitten apart in een afgesloten hok.
Dus zijn er nog drie verdachten, maar Pluisje kan ik al meteen elimineren, want die kan niet zo hoog springen.

Dus blijven onderstaande konijnen nog even in voorhechtenis om te onderzoeken wie het zou kunnen gedaan hebben. De foto spreekt volgens mij al boekdelen!

Links is Wollie, rechts is Floppy. Floppy kijkt zo van: "Je ziet toch dat ik totaal onschuldig ben, ik doe zo'n dingen niet!" En Wollie kijkt zo stoer in de camera, en ze heeft zo ook wel een boos gezichtje... En ze is er altijd als de kippen bij om ondeugende dingen te doen, zoals uitbreken, over de draad springen ... Dus ik ben er 100% zeker van dat zij de schuldige is!!!

2 opmerkingen:

Familie Kubben zei

Haha wat een geweldig verhaal!! En wat een leuke foto van de "twee verdachten" :) Ik herken er veel in, konijnen kunnen onzettend ontdeugend zijn en je dan heel onschuldig aanstaren :)

sollie zei

Gelukkig heeft mijn konijn nog nooit een plant aangevallen. groetejs Isolde