zondag, mei 16, 2021

De kop is er af!

 

De kop is er af!

Afgelopen vrijdag nog eens een dagje voor mezelf ingepland om te scrappen, en zo ben ik weer van start gegaan met mijn Project Life, voor het vijfde jaar al weer ondertussen.  Ik vind het leuk om op deze manier de alledaagse dingen ook vast te leggen, en ook de foto's van de katten en de konijnen te kunnen scrappen, want voorheen kwam dat er niet van.

De laatste tijd is er via de blog en Facebookpagina niet veel verschenen over mijn eigen projecten, maar daar zal er dit jaar dus verandering in komen.  Dus bij deze stel ik graag mijn allereerste pagina van mijn PL2021 aan jullie voor.

Op 1 mei was het National Scrapbook Day, en ik had die dag ook voor mezelf vrijgehouden om te scrappen. Tussen het scrappen door ook even surfen, en er was een superleuke GiveAway bij Els Brigé.


Je kon maar liefst 3 superleuke stempelsets winnen door een berichtje na te laten, en te antwoorden op de vraag wat jouw favoriete scrapbookformaat is.  En aangezien ik vooral PL doe de laatste tijd, en iets minder scrap op 12x12 inch, was mijn antwoordje snel klaar.  En tot mijn grote vreugde en verbazing won ik zowaar!!!  Deze week vielden de stempelsetjes in de bus, en kriebelde het natuurlijk om ze meteen te gaan gebruiken...
Dit is het resultaat geworden:
Ik ben aan de slag gegaan met een basisvel met houtstructuur, dan wat restjes uitgezocht om 2 formaat cirkels mee uit te ponsen, en het hertenvierkantje komt uit een blok van Stamperia, nl. Forest. Hier en daar ook een beetje washi gebruikt. En uiteraard mochten de leuke stempeltjes ook niet ontbreken, hieronder even nog een paar detailfoto's.





Meer interesse in de stempels van ElsBrigé? Surf dan zeker naar haar website en Facebookpagina:
Ze heeft zowel voor de kaartjesmakers als scrapbookers setjes beschikbaar!

1 opmerking:

Els zei

Toffe pagina, Vicky!! En leuk om mijn stempeltjes in actie te zien.
Ik werk persoonlijk ook graag in mijn Project Life album. Meer dagdagelijkse dingen komen zo aan bod, die anders niet zouden worden vastgelegd. je hebt een mooie start gemaakt :)