maandag, juli 08, 2019

Indonesië 2009 - Deel 1

Ik had voor de gelegenheid de foto's geselecteerd van het laatste deel van onze wereldreis in 2008-2009, nl Indonesië.  Althans een deel, want de duikfoto's moet ik nog een keer uitzoeken, en de foto's van de laatste dagen in Bali ook.  Maar toch blij dat ik tijdens het Kempenweekend in de paasvakantie toch alle foto's heb gescrapt die ik wou scrappen!
Ook heel wat oudere dingen gebruikt, zoals stickers, alfabetten (en soms moesten we creatief omgaan om de ontbrekende letters te kunnen maken), papier, ...
Het titelblad voor dit album had ik al een andere keer gemaakt, aan het begin van de UUYS-challenge!
Zie ook https://creanijn.blogspot.com/2019/03/use-up-your-stash-challenge.html

TOTAAL = 82 punten








(linkerpagina had ik al eens gemaakt voor op de blog, nu nog bijpassende rechterkant bijgemaakt)














Geen opmerkingen: