zaterdag, maart 30, 2019

Use Up Your Stash Challenge

Ik heb in het verleden al een paar reeksen gedaan van de Use Up Your Stash challenge (UUYS).  Het doel is eigenlijk om 100 pagina's of 50 PL-pagina's te maken, en zoveel mogelijk ouder materiaal te gebruiken.  Heb je de challenge bereikt, dan mag je jezelf trakteren met iets nieuws...
De meeste van mijn scrapvriendinnen kampen met hetzelfde probleem: véél te véél materiaal en te weinig tijd.  Daarom  hebben we elkaar nu uitgedaagd om om ter snelst de challenge te volbrengen.  Op die manier hebben we niet alleen veel foto's, maar ook veel materiaal weggewerkt...
Mijn eerste pagina was er eentje voor een challenge op de Facebookgroep waar we lid zijn.  Veerle had een voorbeeldlayout gegeven die we moesten liften.  Bij mij is het mijn titelblad geworden voor mijn volgend project, die ik hopelijk op het Kempenweekend gescrapt krijg, nl. West-Papua 2008...
Ik heb voor de gelegenheid enkel en alleen restjes gebruikt die in mijn overuitpuildende bak met restjes heb gehaald...
Dit was de voorbeeldlayout:
En zo zijn we vertrokken met het eerste punt van de UUYS-challenge!!!
TOTAAL = 1 punt

Geen opmerkingen: