maandag, juni 05, 2017

ALBUM Praag (2006)

Wat doet een mens op een luie maandag/feestdag?  Juist ja, eens wat orde proberen te scheppen in de grote hoop albums en layouts die in de fotokast zitten... En omdat ik me ooit (paar jaar geleden vermoedelijk) voorgenomen had om al mijn albums te digitaliseren, krijg je hier alvast mijn album van een citytrip naar Praag. Ze stonden ooit op een website, maar door overstap naar andere internet-provider, is dat allemaal verloren gegaan helaas... We hebben de reis in 2006 gemaakt, en ik heb dit in 2007 gescrapt.  Ondertussen zijn we 10 jaar later en is mijn stijl toch wel wat veranderd... Nu werk ik vooral op witte (of andere effen) cardstock, maar scrap nog altijd héél véél foto's weg op één pagina... Ook typisch zijn de vele interactieve elementen die ik heb gebruikt om zo nog meer foto's of folders weg te werken.
(bericht van juni 2017)



Op het uur komen de verschillende apostelen tevoorschijn. Ik fotografeerde ze allemaal, en maakte een schijf met alle 12 foto's op waar je dus aan kan draaien om alle personages te zien.





De grote foto klapt open, en daar zitten de foldertjes achter verstopt



Linksonder zit een soort van miniboekje, een A4 blad in 8 geplooid met extra foto's over de wissel



Hihi, 10 jaar geleden ook al zot van spuitgaten...




Ik ben ook verzot op het maken van panorama foto's, alleen doe ik dat nu heel wat minder dan vroeger...




De linkerflap kan open, en daar zitten nog meer foto's, journaling en folder verstopt







Foto's van onzelf in de opera, de foto's van de opera zelf zitten verstopt in een watervalalbumpje...




Geen opmerkingen: