maandag, juni 05, 2017

ALBUM Citytrip Keulen

Ik ben op de maandelijkse crops al een tijdje bezig met deze citytrip, en gisteren EINDELIJK de laatste LO's gescrapt, zodat ik weer eens met een nieuw project bezig kan zijn.  Maar daarvoor moeten we ook eerst nog foto's selecteren en bestellen, hopelijk weer op tijd voor onze volgende maandelijkse afspraak met vriendinnen!
Voor dit project heb ik vooral weer papier van de Action blokken gebruikt, alsook veel ouder papier en stickers, zodat dit ook eindelijk eens begint te minderen...
Titelblad met 2 kleine vellen die blijkbaar op mijn tafel slingerden.
Ook eens mijn reisstempels bovengehaald en de chevron-pons

Oud papier, oa van Basic Grey en héle oude stickers die gelukkig nog goed plakken!

Combinatie van Action papier met streepjes, dat is één van mijn favorieten om te gebruiken om meer variatie in kleur te brengen.

Zelf ben ik zot bij gotische gebouwen op de spuigaten, dus ook maar even een LO hieraan gewijd!

Aantal foto's van de binnenkant, streepjes zijn nog van Scenic Route... Alfa van BG, ook al oud...

Prachtige glas-in-lood ramen met véél kleuren, dus ook passend papier van Scenic Route (ruitjes) en BG (effen groen) gezocht, en de streepjes uit de Papparazzilijn.

Papier uit Action Blok, en héle oude stickers en rubon (die al bijna niet meer werkte, maar paste wel bij de "oude stijl")

Deze LO is vooral met restjes papier gemaakt

Ook weer oudere papieren gecombineerd, oa van Prima

Altijd leuk om diverse papieren met elkaar te combineren, op basis van de kleuren in de foto's!

Oud BG papier, streepjes is ook al van een hele tijd terug, en nieuwe washi ;)

De eerste keer dat ik een PL pagina verwerk in een normaal album, maar ik had zoveel foto's gemaakt in het museum, dat ik wel zoiets moest verzinnen om niet te veel pagina's hieraan te besteden...

De andere kant van de PL-pagina, zodat de 4 ook een geheel vormen qua kleur en sfeer.

Paars zou ik ook niet meteen gebruiken om te scrappen, maar dit paste perfect bij de kleuren van de zonsondergang... Ook papier hier uit Action blok

Zonsondergang, altijd mooi met véél kleuren.  Diep in mijn stash op zoek gegaan naar een vel papier met verloop van kleuren, en dit vel is zeker stokoud, oudste wat ik hier in dit album heb gebruikt!

Dit was de eerste pagina die ik scrapte met de foto's van Keulen en papier ook uit Action blok, waarvan ik meteen wist dat ik het hiervoor wou gebruiken.

Mooie kleurcombinatie in het Action papier, en nog wat stukjes uit mijn restjesdoos gevist.

Ook deze pagina met een "drukke" achtergrond gemaakt uit een Action blok, met ook nog een stuk cardstock en goedkope fake-washi met natuurdingen op.

Eindpagina met paar foto's van Wim en de vrienden waar we mee op city-trip gaan.

Geen opmerkingen: