zaterdag, juli 05, 2014

Sketchy Saturday (#38) + WEDSTRIJD!!!

Volop zomervakantie en genieten van de vrije tijd, of toch nog aan het werk? We gaan deze keer voor een iets ingewikkelder pagina-opbouw bij deze schets!
En er is meer!  We gaan aan deze schets ook een wedstrijd verbinden!!! Maak een nieuwe layout op basis van deze schets en plaats de link hieronder met Mister Linky.  Je hebt tot en met 31 augustus om je creatie te maken en in te sturen om kans te maken op een leuk verrassingspakket vol scrapmateriaal!!!
Tijdens de zomer gaan we niet elke week, maar om de 14 dagen een nieuwe schets laten verschijnen.




Het is een schets met 3 overlappende vlakken, die op beide pagina's voorkomen.

De afmetingen:
  • Licht oranje (grootste stuk op rechterpagina): stuk van 26 x 20 cm en stuk van 4 x 20 cm.
  • Tussen oranje (stuk bovenaan links): 24 x 14 cm en 6 x 14 cm
  • Donker oranje (stuk onderaan links): 26 x 15 cm en 4 x 15 cm

Vicky
Met deze interpretatie van de schets gebruikte ik uiteraard weer veel foto's, zoals je ondertussen al van me weet. Verder nog groepjes van 3 grote eyelets gebruikt en vooral cardstock. Enige scrappapier is dat met de sterretjes, van Scenic Route trouwens. De rest van het papier is gebaseerd op deze kleuren. De titel is met stickers gemaakt.

Vicky
Dezelfde schets heb ik ook in mijn Rusland-album gebruikt, helemaal ongewoon voor mij, maar dus in het ROZE! Ik heb 3 oudere vellen papier met elkaar gecombineerd om tot dit resultaat te komen. Links en rechts een aantal bloemetjes en de titel zijn weer Basic Grey stickers. De journaling is met de computer gemaakt.

Geen opmerkingen: