maandag, juli 07, 2014

Duikalbum Sipadan (Albumtrack)

Mijn layouts van de albumtrack van november moesten nog verder afgewerkt worden, en dat heb ik ook maar gedaan tijdens één van de afgelopen crops, want thuis komt er weinig in huis van scrappen.  Tijdens de albumtrack gingen we aan de slag met een paperpad van 6x6 inch, en dit zijn mijn creaties!
Aangezien de albumtrack eind juni niet is doorgegaan, gaan we deze nogmaals organiseren eind september/begin oktober, maar daarover hoor je later nog meer!
Ik koos deze paperpad, deze paste qua kleuren het beste bij mijn onderwaterfoto's van Sipadan (Maleisisch Borneo)


Een paar foto's van mijn duikmodel

Het kleine leven vind ik ook altijd leuk om te fotograferen, zoals naaktslakken en dergelijke

Altijd tof om grote groepen vissen te zien, en ook murenes zijn tof om te fotograferen

Soms zie je onder water ook de vreemdste schepsels!

Maar ook klassiekers zoals clownvisjes of haaien!

Ook het koraal is prachtig, en ik ben helemaal weg van deze zeepaardjes en de ghost pipefish!
Ik hou vooral van vissen die een andere vorm hebben dan een "standaard" vis...

En we hebben daar echt ook wel een overdosis aan schildpadden gezien, op elke duik ontelbaar veel.  Veel heeft ermee te maken met het feit dat Sipadan beschermd gebied is, en de eieren van het strand gehaald worden om uit te broeden en dan weer uit te zetten.

Nog meer grote groepen met vissen, zo leuk om erdoor te gaan zwemmen,
tot je helemaal omringd wordt door vissen!

2 opmerkingen:

Ghea zei

Wow wat is dit super hier krijg je een kick van, het ziet er allemaal schitterend uit.
Liefs Ghea

Isabelle zei

echt leuk gedaan, ik hoop van harte dat de datum van sept/okt bingo zal zijn... spannend.
super leuke lo'tjes. mmm