woensdag, december 28, 2011

COPIC: Haarkleur Zwart 1

Ik zou woensdag vanaf nu beter omdopen tot "bad hair day"... Nee, 't zou beter "good hair day" zijn, want ik wil jullie met kleurvoorbeelden graag inspireren, zodat je nog meer kan halen uit je Copic markers.  Zelf werk is met de Copic Ciao's, en die zijn beschikbaar in 180 kleuren.  Van de Sketch markers zijn er véél méér, maar ik heb mezelf geleerd tevreden te zijn met de kleuren die ik heb, en af en toe komt er wel nog een kleurtje bij!
Vandaag heb ik bij mijn Magnoliake weer de haren ingekleurd, en deze keer zijn haar haren zwart.  De zwarte copic gebruik ik zelf zelden tot nooit, want als je het plaatje zou inkleuren met dat zwart, wordt het nogal hard.  Daarom is het beter van te opteren voor de Cool Gray-tinten, en wel de donkerste die er zijn (in de Ciao's).  Bij de Sketch heb je nog donkerder tinten, zodat het eindresultaat nog wat zwarter is.  De truc is bij de C7 van verschillende laagjes over elkaar aan te brengen, zodat het alsnog donkerder wordt (zoals in het linker voorbeeld).
Ziezo, dat was het weer voor deze week.  In 2012 ga ik ook wat andere items inkleuren voor jullie, maar je krijgt zeker ook nog haarkleuren voorgeschoteld!!!

2 opmerkingen:

jenny zei

leuk die haarkleuren , hier kan het rechtse me het meest bekoren

Rose zei

vind het zwart ook niet mis hoor!!