maandag, oktober 24, 2011

Een babykaart "op bestelling"

Op school is nu afgesproken dat elke collega die een baby krijgt, ook in naam van de school een kaartje krijgen. En ik ben "belast" met die taak! Voor mijn collega Steven die vorige week papa is geworden van een flinke dochter Enora, is dit het kaartje geworden:



Ik heb me voor de gelegenheid gebaseerd op het kaartje dat ik tijdens de workshop van Nicole Verkooijen heb gemaakt. Een paar laagjes papier, het stempelafdrukje met de Cuttlebug uitgesneden, en stoffen roosjes op verwerkt. Ik heb ook nog wat geponste figuurtjes uit roze papier geponst en onder de roosjes verwerkt. De naam is gestempeld met oude foam stempeltjes en aan weerzijden een paar parels gemaakt met de Pearl Maker, en het geheel is nu nog aan het drogen.

Ik ben ontzettend tevreden van dit kaartje, en er zullen er wel nog zo'n paar volgen, want er zijn nog 3 vrouwelijke collega's zwanger!!! En ik ga proberen om de kaartjes telkens te personaliseren, dat is toch ook leuker om zo te ontvangen denk ik.

1 opmerking:

severine zei

heel mooi kaartje!!
mooie stempel
leuk afgewerkt met de roosjes en daaronder het geponste gedeelte