vrijdag, december 17, 2010

Na een lange non-scrap periode nog eens wat layoutjes!

Het is al weer hééééééél lang geleden dat ik nog gescrapt heb, namelijk van de Creanijn Scrapbookdag op mijn verjaardag 11 november... Wel nog een cropavond gehad maar niet verder geraakt dan een paar journaling tags voor mijn Frankrijk-album. En door allerlei omstandigheden, zoals het crashen van mijn computer en het recupereren van alle bestanden (wat helaas nog niet helemaal in orde is, maar dat wordt vakantiewerk), het voorbereiden van de scrapbookdag en de beurs en een drukke periode op school, hoop ik van vanavond eindelijk nog eens te scrappen. Maar ik had volgende layouts nog begin november gemaakt, maar hier nog niet getoond, dus bij deze zet ik dat even recht!

Dit zijn foto's van de eerste dag op de W-Trekking in Torres del Paine... Het papier aan de zijkanten heb ik zelf gemaakt met de inktkussen van Distress Inkt, en ik ben onzettend tevreden met het resultaat. Op het forum van de Scrappende Dames waar ik ook lid van ben, loopt er een soort van online-crop waar je een 3-tal items uit een lijstje kiest, en daar dan je layout mee maakt. Voor deze layout had ik rood, bloemen en splitpen!

Deze layout toont foto's van het bekendste zicht uit het nationaal park Torres Del Paine, namelijk de typische rotsformatie die zijn naam gegeven heeft aan het park. Op de grote foto heb ik ook nog een beetje "gefotoshopped" (was niet met dat programma, maar allé, het resultaat is wel hetzelfde...) want er stonden te veel mensen op de achtergrond die ik er niet bij wou. Ook deze layout is gemaakt met 3 items, namelijk grote titel, foto van mezelf (én ook met Wim in dit geval) en stempelinkt. Dit heb ik gebruikt op de rand van mijn journalingcirkeltje.En dit is dan mijn voorlopig laatste creatie van in november, over een grot in het zuiden van Chili waar ooit een soort reuzenluiaard moet gewoond hebben. Ze hebben daar beenderen van gevonden, en aan de ingang staat er zo'n replica, dus een ideaal foto-moment. En het toppunt van al was, dat ik mijn fototoestel vergeten was die dag, gelukkig had Wim er nog aan gedacht om het kleintje mee te doen. Onder de onderste foto's zit het foldertje van het nationaal park. En de 3 items die ik hiervoor uitgekozen had, zijn figuurschaar (randje met streepjes geknipt, is niet zo goed te zien...), stempel (swirls) en journalingblokje!

Ziezo, en hopelijk moet je nu niet meer zo lang wachten op nieuwe layouts, ik ga zo meteen nog een keer aan de slag!!!

1 opmerking:

Els zei

VIcky, dit zijn 3 pareltjes van layouts! Mooie papierkeuze, goede kleuren, en heel mooie foto's!