woensdag, juni 30, 2010

Verslagje Start of Summer crop!

Op zaterdag 26 juni was er een nieuwe activiteit gepland, namelijk de Start of Summer Crop. En ik kon geen beter moment kiezen, want eindelijk werd het hier eens goed weer! Ik begon te denen dat we een ganse dag zouden moeten binnen zitten met dit mooie weer, dus heb ik dan maar besloten om de crop buiten te houden! 's Morgens lekker in de schaduw, de tafels staan al klaar met de goodiebags tot de eerste deelnemers kwamen!

Al gauw konden we aan de slag met de layoutworkshop, 3 dubbele layouts ofte spreads op basis van mijn schetsen. Naat iedereen het papier gekozen had, kon er duchtig papier gesneden en geplakt worden.

En als 2de workshop van de morgen heb ik een interieurprojectje gemaakt met CD-dozen (zie ook andere post) en ook hier werd er hard aan gewerkt, af en toe misschien zelfs een klein beetje gevloekt omdat het niet meteen in elkaar geraakte.

Na deze workshops was het hoog tijd voor de lunch, en omdat het zo'n zalig weer was, besloten we maar om te picknicken in de tuin! Gezelligheid troef zou ik zo zeggen!


Dan was het even reorganiseren geblazen omdat het veel te warm werd in de zon, dus tafels even anders positioneren om in de namiddag te kunnen croppen. Maar eerst was er ook nog een bingo met leuke prijsjes, zodat niemand met lege handen naar huis ging (naast de spulletjes uit de goodiebag natuurlijk)

Maar de zon was medogenloos, en dus moesten er ook nog strandlakens aan te pas komen om nog wat extra schaduw te voorzien!



Het was weer een ontzettend leuke dag, de deelnemers hebben genoten van de workshops. Zeker voor herhaling vatbaar. De volgende dagactiviteit zal waarschijnlijk in oktober-november plaatvinden, en ik kan je al verklappen dat het een albumtrack zal zijn, waar je op één dag een album maakt!!!

4 opmerkingen:

isabel zei

leuk leuk
kan ik ook een kopietje van die foto's krijgen?

Anoniem zei

het was zalig!!!!!!


Ann Goesaert

jenny zei

Het weer liet ons toe om buiten te croppen,het was heel leuk om te doen en voor herhaling vatbaar, kan niet wachten voor de volgende les(beginnerscursus).

niekolken zei

ik vond het ook een hele leuke dag!!!bingoooooooooooooo!!!!zou ook graag de fot's krijgen,kan het creanijntje?