zondag, juni 06, 2010

Mijn nieuwste scrap-creaties

De laatste tijd is er van scrappen niet te veel in huis gekomen, maar deze week ben ik opnieuw in actie geschoten!!! De planning voor het album Chili-Argentinië is voor de helft gemaakt en nog een deel foto's besteld, dus ik zal me wel weer kunnen bezighouden tussen de examens door. Dus deze week heb ik deze layouts gescrapt!

Voor deze layouts kon ik niet kijken in mijn doos met "naakte" layouts op basis van mijn schetsen, omdat het te verschillende foto's zijn. Dus maar wat restjes bij elkaar gezocht om deit te make. Voor de linkerpagina heb ik zelfs geen titel gemaakt, het gefotografeerde plakkaat doet daar dienst voor. Rechterpagina is van een bezoekje aan één van de vele bodega's die er in Chili en Argentinië te vinden zijn!

Toch wel een geslaagde layout vind ik zelf, ik had de achtergrond al ontzettend lang liggen,en de kleuren pasten perfect bij de foto's. Niet gemat, maar wel overal groene strookjes met de plaatsen die we bezocht hebben tijdens een mountainbiketocht.

Foto's uit een dorpje in Argentinië langs de Ruta 40, met onder andere de oudste bus die er daar waarschijnlijk rondrijdt. Maar wonder boven wonder toch wel goedzittend op de slechte weg! Niet veel speciaals, gewoon weer mijn dada's: Basic Grey stickers en streepjespapier! Uiteraard mochten de stempels niet ontbreken, de ontzettend leuke swirl-stempels van Prima!

En dan nog een specialleke, een interactieve pagina die ook in workshop zal aangeboden worden (misschien nog in juni, maar zeker vanaf september) Een schuifsysteem om meerdere foto's te verbergen, zoals je hieronder in detail kan zien! Foto's zijn van de eerste wandeling op de Aconcagua, de hoogste berg buiten de Himalaya die Wim probeerde te beklimmen. Ik ben meegeweest tot het eerste kamp.

1 opmerking:

Els zei

heel leuke layouts Vicky!