donderdag, februari 18, 2010

Layoutjes

Blijkbaar heb ik volgende layout nog niet op de blog getoond, maar hij dateert wel al van in november. Het was het voorbeeld van de scrapbookdag om te werken met de prachtige cardstock van ColorCore! Heel veelzijdig en je krijgt leuke resultaten alvast! Enkel het papier in het midden (cirkel) is scrapbookpapier. Foto's zijn van Sucre, de hoofdstad van Bolivië. (jaja, dat is NIET La Paz!), en dat betekent dat mijn eerste album, dat van Peru, volledig af is, en er dus nu druk gewerkt wordt aan Bolivië. Ik had gehoopt mee te zijn met de foto's een jaar na datum, maar helaas is me dat niet gelukt... Maar we doen ons best, zo blijven we bezig!!! Probleem is voora de foto's selecteren om te bestellen, hondewerk hoor!!!

En deze is ook nog niet op de blog verschenen, van onze tocht op de Huayani Potosi in de buurt van La Paz. Jullie hadden al eerder de layout gezien van Wim op de top, dit is de layout ervoor! Voor mij een zeer geslaagde tocht, mijn bedoeling was toch niet om de top te halen, maar de hut stond op 5130m. En dat is toch al een stuk hoger dan de Mont Blanc met zijn 4810m!!! De layout lag al langer in mijn "naakte-layout-doos", dus op zich snel en makkelijk om zo te scrappen. Titel en schoentjes zijn met de Cricut uitgesneden.

Geen opmerkingen: