woensdag, oktober 22, 2008

Scrapbookdag

Afgelopen zaterdag was het weer scrapbookdag! Dus dat betekent weer de hele living herschikken en verschuiven, zodat iedereen voldoende plaats heeft om te werken. Er waren wat minder deelnemers dan de vorige keer, en bovendien nog 2 zieken, maar de aanwezigen lieten dit niet aan hun hart komen, en scrapten er lustig op los! Zelf heb ik geen foto's genomen, dus Virginie, bij deze bedankt hé! Ziehier wat sfeerbeelden...
Daphné is zowaar al bezig met haar layouts af te werken... met Tickers???
Ook Heidi is druk bezig aan het distressen...
En ik, wel, ik maak alles klaar voor de volgende workshop!

Scrappen met keukengerei, een deel van het materiaal (ja, ik weet het, verf staat niet in de keuken, maar heb je er wel voor nodig!)


Nog even bewijzen dat ik wel pas met roze (verf én handschoenen...) en voor de verandering ook een gele geprobeerd... En nee, ik heb niet staan poetsen die dag!

Ikke met mijn keukenlayout, alleen ontbreekt nog de titel en journaling... Ben er bij de voorbereiding niet meer geraakt...

Bij het voorbereiden van de lunch toch maar even piepen vanachter het hoekje, want die in de andere hoek kan je niet alleen laten... 't Scheelde niet veel of mijn lime-groene muur zat vol roze rondjes...

Tja, papier kiezen is niet altijd makkelijk... Hé Virginie!

Me & my travel leporello... Tja, waarover anders???
Daphné en Anke druk bezig met de bloemetjes voor de leporello!

Daphné met een mooi scrapbooken hoedje!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het ziet er daar leuk uit! Kijk al uit naar vrijdag!

daphné zei

het was ook heeeeeeeeeeeeeeel leuk
maar Vicky, ons niet alleen durven laten? Wat ga jij dan de komende zeven maanden doen? Want een groene muur, zeg er maar daag met het handje tegen :-p