zondag, oktober 12, 2008

Layoutjes van het scrapweekend! (Challenge # 46-57)

Ik had beloofd jullie nog de layouts te tonen die ik tijdens het scrapbookweekend gemaakt heb. Nu, ik had uiteraard een voorsprong door mijn doos met naakte layouts mee te nemen. En raar maar waar: ik vond eindelijk de passende combinaties met de laatste foto's van Alaska!


Nog foto's van het wilderniskamp. De layout heb ik gewoon met restjes papier gemaakt. Ik doe dat wel af en toe, gewoon stukken papier nemen (meestal symmetrisch) om dan zo een leuke layout te maken.


Foto's van de terugvlucht van Anchorage via Seattle naar huis. Ik heb op de rechterpagina voornamelijk de verschillende ticketten en andere toestanden verwerkt.


De layout waar ik dus roze gebruikt heb!!! (zie ook foto verslag scrapweekend!) Nu, 't was alleen maar om te matten, en bovendien heb ik ook nog het randje bewerkt met bruine inkt, dus zo roze is het ook weer niet meer natuurlijk.


En ik heb nog vliegtuigfoto's gescrapt, deze maal van de terugvlucht van Rusland naar huis, toen we in Business Class hebben mogen vliegen, dus een uitgebreide fotosessie met champagne, menukaart én bijbehorend eten mocht niet ontbreken!


In Moskou heb je een vrij uniek kerkhof, waar ik ook enorm veel foto's genomen had. De mooiste uiteindelijk geselecteerd, maar omdat alle graven wel iets speciaal hadden, toch maar weer een klein boekje gemaakt met extra foto's in...



En dit is mijn laatste van tijdens het scrapweekend, een mix van 2 verschillende dagen en locaties, maar te weinig foto's om er een spread van te maken. Die eendjes waren zo grappig, en toen een pasgetrouwd Russisch stel en de ganse familie erop ging zitten, besloot ik om dat ook maar te doen! De rechterpagina is van een museum waar ze allerlei kopieën hadden van beroemde kunstwerken.
En zeg nu zelf, ben ik niet productief geweest???

1 opmerking:

niekolken zei

ja,echt wel!en dan te bedenken dat je dat op dat weekend deed!