zondag, mei 25, 2008

Scrapbookdag

Zo, ook de tweede scrapbookdag zit er weer op! Deze keer minder deelnemers dan vorige week, maar het was op beide dagen heel gezellig, en lekker veel gekletst! Maar uiteraard ook gescrapbookt, want er stond een albumeditie van mijn schetsen op het programma! Iedereen kon op haar eigen tempo werken, waardoor ik ook drukte aan de papierbakken wou vermijden. En dat was inderdaad geslaagd. Rond de middag eerst nog gepauzeerd om wat te eten, en dan pas het tweede deel van de schetsen uitgedeeld, want anders zou er van eten niet veel in huis gekomen zijn denk ik! Iedereen was zo gemotiveerd, en rond 15u waren al heel wat mensen klaar met de 10 schetsen. Sommigen begonnen toen al met de foto's, anderen neusden in mijn schetsenmap om nog een paar andere layouts te maken. Kortom, de meesten hadden zo'n scrapboost dat ze van geen ophouden wisten! En ik heb ondertussen al wat leuke uitwerkingen mogen bewonderen op sommige blogs, ben benieuwd wat er verder nog allemaal mee gedaan wordt. Het is fijn om te zien dat de mensen toch op een snelle manier van hun foto's af geraken dankzij de schetsen!
En nu nog een paar foto's. Veel zijn het er niet, we hadden daar niet veel tijd voor, want we wilden de schetsen afwerken!!!




1 opmerking:

Elsje zei

Het was gisteren heel leuk, en heb er enorm van genoten. Ik ga vandaag lekker aan de slag om de LO's af te werken. Het is er toch het weer, momenteel giet het hier water.

groetjes,
Els