zondag, november 26, 2006

Workshop met Lance Anderson (again :-) )

Toen ik het mailtje kreeg dat Lance voor het eerst een workshop zou geven in België, was ik uiteraard meteen verkocht en me er onmiddellijk voor ingeschreven. Dit wil ik nooit meer missen hoor. Straks denkt hij misschien dat ik hem stalk of zo! Zijn workshops zijn altijd zo boeiend, dat ik vol inspiratie terug keer. Denk dat hij een voorkeur heeft voor boekjes, want dit was nu ook weer het geval. Ik ben niet aan miniboekjes in feite, maar ik ga vooral voor de technieken en hoop van het ergens anders te kunnen gebruiken bij het scrappen. Leuke aan de workshop is dat er met heel veel pop-up elementen gewerkt is, en laat mij dat nu net een van de fantastische zaken vinden in het scrapbooken, namelijk de interactieve elementen!
Even een voorsmaakje, want mijn album is uiteraard nog niet af!


Nu, Lance moest nog vanuit Nederland komen met de trein, hij is de afgelopen 3 weken in Europa geweest om workshops te geven. Maar helaas was hij te laat, de workshop zou normaal gezien om 12u beginnen, maar het was al tegen tweeën tegen dat we begonnen. En hij hield er een razend tempo op na, het was zelfs nog erger dan op de Scrap-a-ganza! Ik zat nog een beetje in mijn "boost" van dat weekend, dus ik kon het ritme wel vrij goed aan, maar ik kan me goed voorstellen dat andere mensen die zo'n workshops nog nooit gevolgd hebben, best wel moeite hadden hiermee. Maar gelukkig was hij weer super enthousiast, en dat maakte heel wat goed. Het boekje hebben we uiteraard niet volledig kunnen afwerken, maar de moeilijkste stukken (lees "interactieve" pagina's) deden we samen. Echt wel fantastisch!


Maar ja, aan alle mooie liedjes komt een eind, dus ook aan deze workshop. En na het opruimen volgde nog een groepsfoto met de deelnemers aan de workshop.

Maar ik heb goed nieuws voor de mensen die dit niet konden volgen: ik plan ook zo'n boekje tijdens een van de workshops van het voorjaar! De kalender wordt toch binnenkort gemaakt, en ik zit vol inspiratie, dus ik zal zeker wel die kalender goed vol krijgen!!!
Enne, ik kan jullie ook al vertellen dat ik zal proberen om deze Amerikaan te strikken om in het voorjaar een workshop te komen geven. Maar daar zullen jullie ten gepaste tijde wel over horen natuurlijk!!!

2 opmerkingen:

sollie zei

Ik ben zo spijtig dat ik niet heb kunnen deelnemen. Als jij zo'n workshop organiseert kom ik zeker af. groetjes Isolde

Anoniem zei

Hey Vicky,

Het ziet er leuk uit! Ik vind dat BFF papier heel leuk, heb er ook al een LO mee gemaakt. Ze je foto's online als het af is? Ben heel nieuwsgierig! Hoe groot is het albumpje? Even groot als de katten en honden???

Liefs Krisje xxx