zaterdag, juni 28, 2014

Sketchy Saturday (#01)

De zomervakantie staat voor de deur!  Misschien heb je wel veel tijd nu om te scrappen, of ga je op reis en ga je veel foto's nemen... Welke optie het ook is, we hopen dat we je weer mogen inspireren met volgende schets!
Dit is de allereerste Creanijn Schets dat ooit werd gemaakt, helemaal retro dus! Ze dateert namelijk van januari 2008, maar uiteraard kun je de schetsen blijven gebruiken!!! En het is ook een hele makkelijke!!!


De afmetingen:
* horizontale strook: 2 stukken van 6cm x 30.5cm
* fotomat: 11cm x 16cm



Vicky
Ik heb de schets ook vrij ruim geïnterpreteerd: de linkerpagina heb ik gedraaid, zodat de strook foto's aan de linkerkant staat in plaats van onderaan. Op die manier had ik nog ruimte vrij om extra foto's (in een mapje met phototurns) en de journaling te plaatsen. De rechterpagina heb ik gewoon 180° gedraaid, en de foto is vervangen door een folder.


Vicky
Op de linkerpagina hebben de 3 aparte foto's plaats geruimd voor een panorama-foto, en ook het bovenste gedeelte heb ik gebruikt om nog extra foto's aan de layout toe te voegen. De rechterpagina heb ik weer gedraaid. Mijn foto's zijn iets kleiner in formaat (9 x 13), zodat er nog ruimte is tussen de foto's. De grote foto overlapt de andere foto's, omwille van het liggend formaat. En de overgebleven ruimte is opgevuld met journaling, een extra titeltje en de kaart van de route die we genomen hebben.

Geen opmerkingen: