vrijdag, juni 27, 2014

Oerang Oetangs

Ook mijn Maleisië-album is tijdens de laatste crop bij Daphné afgewerkt geraakt!  Ik was er tijdens de kempencrop niet geraakt om de oerang-oetang foto's nog te scrappen, dus heb ik daar dan maar werk van gemaakt!
De panoramafoto's met de namen van de apen in het rehabilitatiecentrum klapt open...

En dan zie je nog meer leuke foto's!

De oerang-oetangs worden er bijgevoederd, dus is het altijd druk op het plateau! En wij hadden succes, want wij hebben héél véél verschillende individuen gezien.

Voor en na het eten slingeren ze in de bomen, dus moest daar ook nog een layout aan gespendeerd worden!
(en dan te denken dat ik ook hier weer massaal veel foto's heb weggegooid...)

En dit is het laatste blad!

Er slingeren hier ook nog heel wat layouts rond die dringend vragen om ingebonden te worden, dus ik ga PROBEREN (en ik ken mezelf) om daar in de vakantie ook werk van te maken om die in albums te steken, zodat er geen halve meter layouts ligt rond te slingeren...

Geen opmerkingen: