vrijdag, juni 20, 2014

Konijnenkaartjes


En we hebben nog meer kaartjes gemaakt hoor op de teamdag van Het Vrolijke Konijnenhol, en ik heb een deel medewerksters zelfs zover gekregen om deze superleuke digistempels te gaan inkleuren met Copics. Aangezien het om kleine vlakken gaat, kan je er niet zoveel schaduw insteken, dus was het ideaal om dit uit handen te geven, en zelf aan de slag te gaan om kaartjes te fabriceren!
Het zijn telkens gelijkaardige afdrukjes, als ik me niet vergis waren het 7 verschillende, die in twee formaten zijn afgedrukt, en zo dan in groepjes van 2, 3 of 4 verder verwerkt op een kaart met passende restjes scrappapier!
Ik heb die digistempel gekregen als lid van het KIC-designteam, en dit was de eerste kaart die ik ermee heb gemaakt als DT-opdracht: http://creanijn.blogspot.be/2014/03/kic-challenge-29.html

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke kaartjes hoor!


grtjs

Tine

Isabelle zei

Wat zijn ze leuk zeg!