zondag, juni 22, 2014

Nieuw-Zeeland (eindelijk!) afgewerkt

Tijdens een cropdagje ben ik er eindelijk in geslaagd het Nieuw-Zeeland album (van de wereldreis in 2008-2009) EINDELIJK af te werken.  Ik had me voorgenomen dat al tegen eind 2013 af te hebben, maar ja... Voornemens hé... De laatste layouts van NZ dateerden van november 2012, en ondertussen heb ik wel een beetje een andere scrapstijl, maar ik heb toch geprobeerd om zoveel mogelijk in dezelfde lijn wat te werken als de andere layouts.
Binnenkort gaan we dan maar een keer weer foto's uitzoeken en bestellen, zodat we werk kunnen maken van Fiji en Australië!

De panorama-foto is een flapje

En daar zitten nog meer foto's verborgen

Layouts zonder titel, maar de titels zitten in feite verwerkt in de foto's...

Twee panoramafoto's vormen één geheel, en nog meer mooie zichten van één van de vele wandelingen die we daar gedaan hebben

Ik had waarschijnlijk bijna 100 foto's gemaakt van de zeeleeuwen, maar ik mocht maar één layout maken.  Gelukkig wilde Els me helpen met het selecteren!

Toch nog een paar zeeleeuwen hier, maar dat was van een speciale ;)

We hebben ook een tweedaagse trekking gemaakt, en dit zijn foto's van de eerste dag, vooral in het bos

De tweede dag was vooral meer boven de boomgrens en minder beschutting

Uiteraard mag een boottocht in de fjorden van Milford Sound niet ontbreken.
Hier was het wel lastig om papier te kiezen, aangezien er ook wat rood in de kledij zit...

En dan natuurlijk ook veel watervallen in Milford Sound

1 opmerking:

Cinderella zei

Prachtige foto`s allemaal mooi verwerkt in de Lo`s
Dat ziet er uit als een super vakantie
Bedankt voor het deelnemen van deze geweldige herinneringen.
Nog een hele fijne zondagavond
Liefs Cinderella