woensdag, oktober 06, 2010

World Card Making Day

Afgelopen zaterdag was het World Card Making Day, altijd de eerste zaterdag van oktober. Uiteraard komt het uit Amerika overgewaaid, maar ik had wel zin om mijn nieuwe stiften Sketch Markers (vergelijkbaar met Copics, maar van Nellie Snellen)eens uit te proberen. En ik moet zeggen, een heel andere techniek dan inkleuren met distressinkt of aquarelpotloden! De kleuren zijn veel intenser, maar voor sommige afbeeldingen zoals van deze meisjes mag dat wel. Soms zijn de stukjes te fijn om met aquarel te doen, maar ideaal met deze stiften. Bovendien kun je op deze kaartjes makkelijk je scraprestjes kwijt. Niet gedacht dat ik jaren nadat ik het scrappen boven het kaartjes maken verkoos, toch weer grijp naar mijn eerste liefde! Ik krijg meer en meer zin om weer kaartjes te maken, dus ga ik binnenkort aan de slag met kerstkaartjes! Op de kaartjes staan nog geen "wensen", ik doe dat als ik weet voor welke gelegenheid dit kaartje moet dienen.

1 opmerking:

Isabel zei

heel mooi en inderdaad een goeie manier om restjes te verwerken, zou dat misschien beter ook eens doen....