zondag, oktober 17, 2010

Resultaten van het scrapbookweekend (Deel 2)

Zoals beloofd hier nog de andere layouts van het scrapbookweekend!

Deze layout kwam ook uit mijn doos "naakte layouts" van de layoutworkshops, dus veel werk was er uiteindelijk niet meer aan. Vandaag heb ik nog de boompjes gestempeld.

En dit is dan voorlopig mijn laatste layout. Ook deze had ik al als achtergrond, dus moesten enkel nog de foto's op verwerkt worden. De journaling heb ik vandaag nog gedaan.

En ik had ook iets teveel foto's om zo te verwerken op de layout, dus heb ik er maar een flapje van gemaakt waar in totaal dus 5 foto's op verwerkt zijn. Op heel wat foto's zijn ook strookjes met journaling verwerkt.

2 opmerkingen:

Els zei

Heel mooie layouts, vooral die van nature walks vind ik leuk gedaan!

Annelies zei

Heel erg leuke layouts! Is dat een stempel met die voetstapjes? Groetjes, Annelies