zondag, juni 13, 2010

Weer wat layoutjes van de wereldreis

Ik heb weer wat gescrapt, tussen het maken van de examens door...
Deze ben ik begonnen op de crop van Scrappy2 te Zwevegem afgelopen woensdag, altijd leuk om samen te scrappen met anderen!!! En deze keer ook letterstickers van Basic Grey voor de titel, maar ditmaal op stukjes cardstock en speels uitgesneden... En dan thuis heb ik de journalingblok gestempeld en geschreven!

Aan deze layout ben ik al lang bezig (nog van Bolivië!!!), 't is te zeggen, ik had telkens de foto's in het verkeerde formaat besteld, maar nu had ik het eindelijk juist gedaan, dus kon ik ook de layout afwerken! De achtergrond had ik nog liggen, ik moest enkel nog de foto's matten en opkleven. Onder de rechterfoto's zitten nog foto's en het foldertje van deze kerk.

En deze ben ik ook al een tijdje aan bezig, lag hier ongeveer al een maand, want ze dateert van de vorige crop in Zwevegem! Maar ik had nog plaats voor 2 foto's, en die had ik deze week binnen gekregen, dus was het maar een kleine moeite om de layout nu definitief af te werken!
.

Al deze layouts kunnen ook deelnemen aan de challenge van Scrap & Stamp van deze week, Mixed Alphas. De laatste tijd vind ik het echt leuk om verschillende lettertypes te combineren, en aan keuze geen gebrek als alfabetverslaafde!!! Natuurlijk stempel ik ook op bijna elke layout, voor de laatste layout heb ik zelf oude Making Memories stempels van onder het stof gehaald!!!
All these layouts will also qualify for the challenge at Scrap & Stamp of this week, Mixed Alphas! Recently, I really try to combine more types of letters, and as an alphabet addict, I can really mix a lot!!! Of course, I also stamp on all my layouts these days, for the last layout I even used my dustgathering stamps from Making Memories!!!

4 opmerkingen:

els zei

Terug mooie layouts Vicky.
Leuk idee met het uitknippen van de lettertjes op cardstock! En mooi gedaan met de stempels

Lisa F zei

Love how you use so many pictures on your layouts - great job!

Lacey Stephens zei

Such lovely layouts!! Great use of the mixed alphas challenge! Thanks for playing along last week! We have another fun one this week...scrap someone who inspires you! We hope you can play along again!
~Lacey
www.stampandcreate.com
Scrap and Stamp Saturday DT

Lacey Stephens zei

Congratulations! You're the winner of the Mixed Alphas challenge at Scrap and Stamp Saturday!! Please email me at LaceySoLiving@bellsouth.net to claim your prize.
~Lacey
www.stampandcreate.com
Scrap and Stamp Saturday DT