dinsdag, juni 22, 2010

Argentinië-layoutjes

Ziezo, weer een beetje gescrapt tussen het verbeteren door, altijd leuk om een beetje te ontspannen. Het verbeteren zit erop, nog een paar keer naar school voor klassenraden en oudercontact, maar ook veel vrije tijd, dus hopelijk komt er van scrappen ook nog wat in huis! Uiteraard heb ik ook nog ander werk (zoals opruimen en Indonesisch leren), maar scrappen ook!

Layoutje over de Ruta 40, de lokale E40, de meest bekende route in Argentinië van het uiterste noorden tot het uiterste zuiden. Wij hebben er een deel van gedaan, en dan vooral het niet verharde gedeelte. De foto's zijn allemaal genomen uit de auto, we hadden een mega-snelle lift te pakken (er rijden geen bussen meer op het stuk dat wij wilden doen naar de volgende bestemming...) en stoppen zat er dus niet in! Het logootje heb ik van het internet geplukt en het kaartje ook. Met brads heb ik de plaatsen aangeduid waar we gestopt zijn.
Nabij de Aconcague, de hoogste berg van de Andes en de hoogste berg buiten de Himalaya, hebben we ook de Puenta del Inca bezocht, de bus stopt daarbij. Het is een natuurlijke brug over de rivier. Ook een bezoekje aan het bergbeklimmerskerkhof hoorde erbij, van mensen die het leven lieten toen ze de berg probeerden te beklimmen...

En dat is er ook nog eentje, absoluut niet in een kleur die je van mij gewoon bent, namelijk PAARS!!! Maar ja, de kleuren in de rotsen hadden zo'n fantastisch kleurenpalet dat ik mijn papier wel aan de rotsen moest aanpassen, met dit als resultaat! Voor de gelegenheid ook een keer weer mijn snaps bovengehaald, moet ik dringend weer wat meer doen, mijn embellishments opgebruiken.

Geen opmerkingen: