dinsdag, juni 22, 2010

Mijn scrapmuur

Een van de dingen waar ik ontzettend van hou in ons huis is mijn heuse Scrapwall in de woonkamer. Met het schilderen hebben we een paar lagen magneetverf tegen de muur gedaan, en dan de kleurlaag eroverheen. En op die manier kan ik mijn laaste layouts "tentoonstellen". Wel een paar kleine nadeeltjes: de magneten moeten echt wel sterk zijn om de layouts te kunnen dragen, helaas heb ik af en toe wel een keer dat er eentje naar beneden zakt en valt, met een gekreukte layout tot gevolg... Nu, gelukkig is dat nog niet al te veel voorgekomen! En ook met de zon moet ik opletten, want het zou ook durven verkleuren, zeker als ze er lang hangen. Maar dat is dan ook de reden om af en toe een keer te veranderen! Ik heb er vanavond werk van gemaakt, en tot mijn verbazing hangt de muur ook weer vol!

Dit was de versie van mijn muur tot vanavond, met allerlei layouts uit Bolivië nog.

En dit is hoe de muur er nu uitziet, met layoutjes van Argentinië! Ik ben weer goed op dreef en de komende dagen ook weer wat tijd om te scrappen, dus hopelijk geraak ik weer een beetje verder! Ik zou graag mijn album van Chili en Argentinië voor de volgende grote reis (half juli) afkrijgen, maar ik ben niet echt zeker of me dat gaat lukken want ik moet nog veel foto's bestellen daarvoor!

Geen opmerkingen: