woensdag, juni 30, 2010

Volgende scraplayoutjes

Na de workshops 's morgens had ik 's namiddags ook tijd om te scrappen, en ik heb weer het een en het ander afgekregen. Wie weet geraak ik toch nog klaar met dit album voor de volgende reis...

Parapente in Mendoza, vonden we in feite niet zo leuk om te doen. Deze papieren van Kaisercraft pasten perfect erbij qua kleur met het oranje en blauw van de foto's! Voor de gelegenheid nog eens gescheurd en eyelets gebruikt!

Dit vind ik ook een hele mooie, de randen van de strook en cirkel zijn bewerkt met distressinkt, en dan met behulp van de Fiskars Stamp Press de titel in een boog rond de cirkel gestempeld!

Voor deze layout wel héél véél stickers gebruikt voor deze lange titel... En verder niets, gewoon papier en foto's! Dat moet ook een keer kunnen. Wim en ik zijn samen tot aan het eerste basiskamp gegaan, en daarna hij alleen verder om de top te bereiken. De Aconcagua is buiten de Himalaya de hoogte berg.

Onderweg kwamen we ook schitterende bergbloemen tegen, die natuurlijk ook eens moeten gefotografeerd worden. Het streepjespapier is met een randpons van Fiskars met bloemen afgeboord.
Na het basiskamp hebben we nog één wandeling samen gedaan, naar een uitkijkpunt op de zuidflank. Het weer sloeg toen vrij snel om, en het was ook best wel een zware wandeling...

Misschien heb je het gemerkt, maar ik heb op deze layouts maar weinig stempels gebruikt. Maar voor de gelegenheid wel héél wat restjes uit mijn restjesdoos getoverd. Bovendien zijn het allemaal enkele pagina's, terwijl ik meestal wel dubbele maak. De reden daarvoor is dat mijn album behoorlijk gepland is (om niet het risico te lopen dat elk land zo'n 100 pagina's telt) en daarom beperk ik me voor sommige dingen echt wel tot één blad, terwijl ik er goed een spread van kan maken. Maar voor mij is dat dus nu de kunst, van zoveel mogelijk op voorhand al te selecteren voor ik de foto's bestel...

1 opmerking:

Els zei

Stuk voor stuk pareltjes vicky!