vrijdag, april 09, 2010

Overactief!

Ja, dat kun je wel zeggen, want ik heb weer 2 spreads klaar! Ik was er ook al afgelopen zaterdag aan begonnen, en gisteren dus weer verder afgewerkt. We zijn nog steeds bezig met het album van Bolivië, maar het einde komt in zicht!!!

Vooraleer we naar de mijn mochten, moesten we cadeautjes kopen op de mijnwerkersmarkt, onder andere cocabladeren, sigaretten, alcohol met een percentage van maar liefst 96% en dynamiet! Dat zie je allemaal op de linkerpagina. De rechterpagina toont dan de foto's van net aan de mijn, waar we onder andere mochten poseren met het brandende dynamiet! Deze layout stak al héél lang in mijn "naakte" layoutdoos, en dus nu maar eens gebruikt! Enne, wat meer is, zelfs gestempeld! De volgende layout is met foto's in de mijn, die had ik ook al half af afgelopen zaterdag, dus gisteren enkel nog de titel en journaling. Ik vond vandaag toch dat er nog iets tekort aan was, en ik heb er nog de brads aan toegevoegd. Ze lijken op schroeven, en die had ik ook al héél lang in mijn doos liggen. Ik heb me voorgenomen om vanaf nu meer van mijn oude spullen op te gebruiken en ook meer de materialen die ik al langer niet heb gebruikt eens van onder het stof te halen. Ik heb het toch, dus laten we ze eens gebruiken.

Misschien ook een leuke uitdaging voor jullie? Gebruik materialen wat je al lang hebt liggen en al lang niet hebt gebruikt! Je zal zien dat je op die manier hoogst waarschijnlijk nog een schat aan materiaal hebt liggen!!!

Geen opmerkingen: