zondag, april 11, 2010

Layoutje van gisteren

Gisterenavond weer een layoutje kunnen scrappen, ditmaal van La Paz, de administratieve hoofdstad van Bolivië.

De layout komt ook uit mijn naakte layoutsdoos, en de buitenste stroken (met bruin en blauw) zijn in feite de stroken die in de verpakking zitten van Tim Holtz Design Ruler! Ik had de mijne gespaard en een klant had die ook weggegooid, dus ik heb er dan maar een mooie layout van gemaakt, samen met nog stroken uit de Travel Pad van My Little Yellow Bicycle. De nummers op de foto's zijn gestempeld en dan met een cirkelpons uitgedrukt, en op de linkerpagina komen de nummers dan terug met de journaling over de foto. De nummertjes waren oorspronkelijk wit (uit de Zeeman), maar ik heb ze met alcoholinkt bruiner gemaakt, omdat dit nu eenmaal beter past bij mijn layout! De algemene journaling heb ik in een leuke stempel met swirls gedaan, die swirls lijken wel op die van het papier!

En nu ga ik eerst gaan sporten, en hoogst waarschijnlijk zet ik me vanmiddag weer aan tafel om te scrappen!!!

1 opmerking:

Els zei

Heel mooie layout, prachtige kleuren!