vrijdag, februari 08, 2008

En hier gaan we weer! (Challenge # 75-85)

En we blijven op hetzelfde elan doorgaan, de layouts stapelen zich op! Maar ja, op zich wel tof natuurlijk, dan moeten de mensen geen jaren wachten om een afgewerkt album te zien van een of andere reis...

Foto's van een dierenpark dat we bezocht hebben. Had woensdag niet veel inspiratie tijdens de crop, en heb dan maar eerst en vooral een beetje orde op zaken gesteld voor mijn Alaska-layouts, en de layouts aan de magneetmuur veranderd. Daarna toch nog begonnen met scrappen, ik heb gewoon wat papier uit mijn restjesdoos gevist, uiteraard weer in het groen, en nadien leuke foto's bij gevonden!
Nog meer groene layouts, maar dat ben je zo ondertussen wel van mij gewoon. Ik had me voorgenomen voor de challenge geen Basic Grey of Scenic Route papier te gebruiken, maar op deze layout is het wel het geval. Nu, op zich kan het wel hoor, want het waren allemaal stroken uit de restjesdoos, dus dat mag dan weer wel voor mezelf! Ook weer eerst papier uitgevist, en dan pas foto's erbij. Is wel aardig werken op die manier. Had ook nog foto's van de kraanvogels in de lucht, maar qua kleur paste het er absoluut niet bij, dus dan maar een verborgen flapje...


Eentje voor de schetsenworkshop van morgen; Hier heb ik wel Basic Grey voor gebruikt, want geen ander kleur paste erbij... Maar ik ben zuinig geweest, en maar één vel ervan gebruikt! De streepjes zijn ook weer een vondst uit de restjesbak. En het embellishment rechts had ik ter plaatse gekocht, en die moest zeker op deze pagina, want verder hebben we geen elanden meer gezien. Of 't is te zeggen, nog één vrouwtje in Denali, maar die had geen gewei... Ik geloof niet dat er veel elanden wonen in Alaska, want we hebben er dus maar ééntje in het wild gezien!!!
Voorlopig even gedaan met foto's uit Alaska, dus even overschakelen op Sint-Petersburg. Toen de layout af was, kwam ik plots tot de ontdekking dat ik in de stad een kaartje gekocht had van de tsarenfamilie, speciaal voor bij de foto van hun graf. En had ik dat toch wel niet vergeten zeker??? Dus weer twee foto's moeten lostrekken, nieuwe mat voorzien, en voila, het gezin kon ook weer op de pagina. Weer ietsje teveel foto's, dus ook maar weer een flapje gemaakt... Al het papier uit mijn grote persoonlijke voorraad, die toch een klein beetje begint te minderen...


En tot slot nog eentje van het ballet dat we in Sint-Petersburg bezocht hebben, en zowaar een roze pagina!!! Bij mij is dat zééééér zeldzaam, maar het paste perfect bij deze foto's, dus ja. En zo zitten we alweer aan nummertje 85 voor de challenge. Man, wat gaat dit fantastisch snel!!! Kan het bijna zelf niet meer geloven.
Morgen is het hier weer druk dag, met de scrapbookdag! Alles staat klaar, dus we kijken er weer naar uit!!!

1 opmerking:

pruts zei

en het was terug een heel leuke dag !!!!!!!