zaterdag, juni 30, 2007

Verwende konijntjes

Bij de Tom en Co hier in Oostkamp zijn er regelmatig promoties. Zo was het de afgelopen tijd de "gratis" periode, je kreeg een reclame folder thuis met een hele hoop bonnen. Maar ja, honden en katten zijn nu eenmaal de populairste huisdieren, dus het meeste van de bonnen was voor hen. Maar op maandag 25 en dinsdag 26 was het dus eindelijk voor konijnen, en uiteraard moest ik er naar toe! Op maandag waren het staaltjes van een konijnenvoer, de dinsdag appelsnoepjes. Maar op maandag wist de winkelbediende me te vertellen dat ze nog heel wat staaltjes had liggen, maar aangezien ik al wist dat ik 's anderendaags ook zou langsgaan voor het volgende gratis product, zei ik dat we het dan wel zouden regelen. Tja, ik ben er bijna kind aan huis, ze kennen me daar al heel goed! En 's dus de volgende dag kreeg ik een zak vol staaltjes mee, zo'n 16 zakjes. En ondertussen was de nieuwe folder uit, en kon je op zaterdag weer langsgaan voor konijnensnoepjes, en je raadt het al zeker? Ja, ik moest er weer heen, gratis spulletjes voor de nijnen is altijd mooi meegenomen (en dan zeg ik niet wat ik daarnaast allemaal koop voor hen!). Ik had 3 bons, gelukkig zonder veel problemen de 3 zakjes meegekregen, maar de "baas" van de winkel zei:"Ik heb nog iets voor je!" Een mand vol staaltjes!!! En dat was nog niet alles, want ik moest nog even wachten en toen kwam hij met een immense doos af, vol piepschuim, maar er zaten ook nog heel wat staaltjes in. Ik voelde me net een kind op de kermis die mocht grabbelen. En eenmaal thuis gekomen moest het op de foto! Ik had van de beide keren samen ruim 60 zakjes, wat goed is voor zo'n 3kg eten met een winkelwaarde van rond de 15€ ! Dat komt ervan als je een goede klant bent hé! Wat ben ik blij dat ze er hier een gezet hebben, want nu kan ik heel vaak met de fiets langs. Het voordeel van deze gekregen staafjes is dat ze alles ervan opeten, terwijl er nu heel wat blijft liggen van biks en zo...

1 opmerking:

Vanessa zei

wij protesteren!! wij willen nijntjes zien die deze knabbeltjes opeten!!!!! geen foto's van zakjes!!!!!!!!!