vrijdag, maart 09, 2018

Album Sydney 2009 (Wereldreis)

Iedereen kent het wel, een hele hoop foto's op de computer, maar nog niet gescrapt... Daarom  had ik voor ons weekendje met weg met scrapvriendinnen in december gekozen om een oudere reis te selecteren en te scrappen, en het is dus Sydney 2009 geworden, en dan moet nog een deeltje Outback komen.  Ik heb op het weekend héél véél kunnen doen, maar liefst 25 van de 28 LO's heb ik toen gescrapt.  De laatste 3 heb ik op onze vorige crop afgewerkt, en zo is dit projectje ook eindelijk af!
Ik had in de tijd in Amerika heel wat papier van Australië gekocht, en ook Kaisercraft (een Australisch scrapbookbedrijf) bracht onlangs ook een prachtige collectie op de markt, en die heb ik uiteraard ook allemaal gebruikt.  Ook heel wat stickers had ik al liggen, en er natuurlijk ook zoveel mogelijk van proberen te gebruiken...
Titelblad met grote foto van ons tweetjes


Moeilijker om dit blad te gebruiken, maar toch heel tevreden over het resultaat!  Voor de gelegenheid nog een keer de foto's gemat, zodat ze wat beter zouden uitkomen op het donkere papier.


Botanisch papier voor het scrappen van de botanische tuin!



Ben al altijd zot geweest van panorama-foto's, en altijd leuk om ze in mijn album te verwerken

Langs de zijkant heel wat stempels van Kaisercraft gebruikt met de verwijzing naar Australië of Sydney


Grote diecut gebruikt in combinatie met foto's en papier van Joy!

Washi uit de Action die precies lijkt op de tegeltjes van het Opera House


Grote zijkant met foldertje



Eucalyptuspapier bij de koala

Ook dit ouder papier met de koala was niet zo evident te gebruiken, maar toch goed gelukt vind ik zelf

Cirkelvormig blad van Kaisercraft (oudere collectie) met een koala

Ook stukjes papier met koala op gebruikt, in combinatie met nieuwer papier van een eucalyptusboom

De typische outbackkleuren bij de outbackdieren


Dagje naar de zoo met rechtsboven nog altijd één van mijn favoriete foto's.  Dit is ook vooral papier van een oude zoocollectie van Kaisercraft


Blue Mountains met papier van Joy! (paasblok)

 Tot hier had ik gescrapt op het weekend, de volgende 3 op een cropdagje...

Geen opmerkingen: