woensdag, december 13, 2017

PL 2017 - Week 24 bis

Blijkbaar had ik deze nog niet gedeeld op mijn blog, dus even een inhaalbeweging!
Het einde van het jaar komt in zicht, en sta ondertussen wel nog wat achter bij het vullen van mijn Project Life album, maar wie weet doe ik nog even een laatste inspanning om zoveel mogelijk achterstand weg te werken.

In week 24 had ik precies heel wat foto's, en heb ik er dan ook maar een kleinere pageprotector tussengevoegd met nog een paar foto's van de opvangkonijntjes.  Op de voorkant een pasgeboren konijntje die ik met de hand probeerde op te voeden, maar helaas zonder succes.  Hiervoor heb ik de Hello Baby- lijn van Simple Stories gebruikt.  En de achterkant is ook weer met restjes gemaakt, dat met die konijntjes had ik ook nog liggen in de restjesdoos, en vond nog de bijpassende tag voor de journaling...


Geen opmerkingen: