dinsdag, augustus 22, 2017

Inspirational Tuesday: Under the Sea by Echo Park

Wat vliegt de tijd toch snel!
Hoog tijd om jullie weer wat inspiratie voor te schotelen.  Aangezien ik nog een grote hoop onderwaterfoto's heb te scrappen van onze duikreizen, ben ik deze keer weer aan de slag gegaan met de foto's van vorige kerstvakantie.  En één van de meest favoriete vissen van iedereen is ongetwijfeld de clownvis, bekend van de film "Finding Nemo".  
En laat Echo Park nu net een prachtig papier hebben in hun "Under the Sea" collectie die ik uiteraard moet gebruiken voor deze foto's!
Als basis gebruikte ik lichtblauwe cardstock, en sneed met behulp van een bord een grote cirkel uit het "nemo"-papier.  Uit 2 andere vellen sneek ik 2 stroken papier.  In het midden ook 2 cirkels geponst en een grotere nemo (uit de voorpagina van de collection kit) opgekleefd.  Een paar oranje enamel-dots maken het geheel af.
Ik werkte voor deze andere nemo-foto's aan de andere kant van de koraalfoto's, dus dezelfde pageprotector met 6 horizontale kaartje van 4 x 6 inch.  Ook hier weer de lichtblauwe cardstock als basis, en aan de uiterste zijden het blauwe "luchtbellen"-papier.   Met banners en de cirkelponsen probeer ik ook weer een mooi evenwicht te zoeken tussen de beide pagina's. De journaling heb ik gedaan op een restje oud Basic Grey papier die er ook goed bijpaste.
 Heb jij ook interesse in deze Under the sea-lijn?  
Surf dan naar http://shop.creanijn.be/shop/index.php?cPath=66_69_131 om deze collectie te bekijken en online te bestellen bij Creanijn!
We hebben verschillende kleuren enamel dots in ons assortiment, je vindt ze hier: http://shop.creanijn.be/shop/index.php?cPath=50_93 Op deze layout kozen we voor "orange" en "blue".

TIP: Heb je nog oudere stickers?  Combineer ze gerust in een titel.  Soms kan het ook voorkomen dat er bepaalde letters niet meer op het stickervel zitten.  Ik wist dat ik dit oranje alfabet (Basic Grey) wou gebruiken voor mijn titel, maar helaas waren de meest voorkomende letters N en E al gebruikt.. Maar je kan uiteraard ook creatief omspringen met de letters!  Zo kun je de letter U vaak omdraaien tot een N, en voor de letter E heb ik de C gebruikt met nog een komma overheen gekleefd.  En zo kom ik ook weer aan mijn perfecte titel! 

Geen opmerkingen: