zondag, augustus 28, 2016

Nieuwe LO's - Frankrijk 2014 (Deel 1)

Zo, weer een korte vakantie gescrapt!  Ditmaal eentje van 2 jaar geleden naar Frankrijk, in de streek van Grenoble voor een loopwedstrijd van Wim.  Ik ga de LO's opsplitsen in een drietal berichtjes, kwestie dat jullie niet meteen een overdosis krijgen...
Dit is het werk van een 2-tal crops tijdens de zomervakantie met vriendinnen, en de eerste LO's dateren vermoedelijk nog van een scrapweekend, het was al zo lang geleden dat ik ze gemaakt heb, dat ik het me zelf niet herinner...  Helaas was het in de zomer ontzettend druk bij de konijnenopvang en ben ik daar quasi fulltime mee bezig geweest, met veel gedumpte konijntjes en de bijbehorende nestjes... Dus niet veel tijd gehad om te ontspannen of met de webwinkel bezig te zijn.
Maar dus hier alvast een eerste groep van LO's.  Ik moet alleen nog een titelblad maken en dan kan deze ook het album in!

BBQ'en langs het parcours tijdens de verkenfase, met het gezelschap van een hond!

Verkenning van het parcours

Verkenning van het parcours

Verkenning van het parcours

Gedenkplaatsen voor de wereldoorlog onderweg

Mooie oude kerk waar we gingen BBQ'en

En volgende week krijgen jullie de volgende LO's te zien!

Geen opmerkingen: