vrijdag, oktober 10, 2014

Weer wat duiklayoutjes

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik nog een paar LO's heb getoond, maar jullie hebben er nog heel wat tegoed hoor! Door de drukte met de konijnenopvang en het begin van het nieuwe schooljaar is het er nog niet van gekomen, maar gelukkig begint de routine er nu weer wat in te geraken, dus kunnen we onze tijd beter inplannen!

Ik heb in augustus goed mijn best gedaan op een paar crops, en deze had ik tussendoor gemaakt. Het zijn foto's van duiken in La Gombe, één van de steengroeves in de Ardennen waar duikers aan hun trekken komen.  Er liggen heel wat zaken om het voor de duikers aantrekkelijk te maken, dat is te zien op de eerste layout.
Het papier van de kreeftjes is een speels detail, aangezien er ook een plastieken kreeft lag die we onder water gingen BBQ'en...

In deze steengroeve zijn ook steurs uitgezet, en deze waren schitterend om te bestuderen.  Ik had daar uren kunnen blijven liggen en kijken, hoe ze van alle kanten kwamen afgezwommen, maar helaas raakt je fles wel een keertje leeg...
Ik ben altijd op zoek naar leuk papier met vissen, en deze kwam hier ook goed van pas!

Ziezo, en we gaan straks nog proberen om de andere LO's eens te fotograferen en online te zwieren in een paar berichtjes, en hopelijk vinden jullie er ook weer wat inspiratie door om leuke LO's te maken!!!

Geen opmerkingen: