zaterdag, augustus 30, 2014

Sketchy Saturdays (#66)

Het laatste weekend van de schoolvakantie, vanaf maandag is het weer school. Het wordt weer druk, maar hopelijk ook nog voldoende tijd om te scrappen!!!  Hopelijk mogen we jullie weer gaan inspireren met deze leuke schets!


De afmetingen:
  • Cirkel: groot bord en doormidden snijden
  • verticale strook= 11cm x 30.5cm
  • horizontale strook= 3cm x 30.5cm


DAPHNE
Op Fuerteventura zijn veel molens te vinden, en tijdens een trip met de huurauto kon een foto-sessie uiteraard niet ontbreken! Ze koos voor kleurrijk papier en liet de bloemetjes uit de horizontale strook terugkomen in de metalen embellishments. De titel is met letterstickers gemaakt.


VICKY
Foto's van Alaska, met een luchtboot over het water zoeven, en de krullen op het papier zouden het water moeten symboliseren, en ook hier weer mijn favoriete Basic Grey stickers gebruikt!

VICKY
En ook in het album van Rusland hebben we deze schets gebruikt. Deze keer mogen we op bezoek in de Amber-kamer, een naam die al duidelijk maakt wat het voornaamste kleur in die kamer is. Fotograferen was verboden, dus dit is gemaakt met de setjes postkaarten die we daar kochten. Ik koos voor gelijkaardig achtergrondpapier om zo het keur optimaal tot zijn recht te laten komen. De titel werd uitgesneden met de cricut en enkele brads maken het geheel af.

1 opmerking:

Els Wouters zei

Leuke lo's. Ik heb zoveel goesting om te scrappen (lees lo's te maken voor mezelf) maar ik kom er niet toe. Dringend nood aan een scrapweekendje denk ik :-)