zaterdag, maart 15, 2014

Nieuwe start voor Creanijn

Ik moet eerlijk toegeven dat de winkel en de workshops de laatste maanden wat aan het slabakken zijn... Maar ik ben dan ook vooral druk bezig met het runnen van de opvang van de konijntjes zoals heel wat onder jullie wellicht weten. (zie ook http://vrolijkekonijnenhol.blogspot.be/) En ja, die konijntjes vragen nu eenmaal ook veel aandacht, knuffels en verzorging, in tegenstelling tot het hobbymateriaal hier op stock.

Maar we gaan vol goede moed er weer tegenaan proberen te gaan, en een goed evenwicht proberen te zoeken tussen de Creanijn Shop en de konijntjes (wat ook niet altijd evident is met nog een full-time job ernaast, maar zo blijven we bezig natuurlijk).  Ik heb zelfs ook al de geruchten gehoord als zou de winkel stoppen, maar dat is zeker niet het geval!!! Dus geen paniek!!!

Daarom ga ik me voorlopig de komende tijd vooral focussen op het bijwerken van de webwinkel, en ga ik even geen workshops organiseren.  Misschien dat ik de albumtrack van het najaar nog even herhaal in het voorjaar, maar nu zitten heel wat weekends al vol, dus het zal kwestie zijn van een gaatje te vinden.  En dan hoop ik dat we vanaf september 2014 met een superleuk workshopprogramma voor de dag gaan kunnen komen.

Het team zal binnenkort ook nog even de koppen bij elkaar steken om weer wat meer activiteit op de blog te krijgen, maar dat zal je binnenkort ook wel allemaal zien en horen!!!

Bedankt alvast voor jullie geduld en vertrouwen in de Creanijn Shop, en kom zeker eens langs in de webshop op http://shop.creanijn.be/shop/ voor ons assortiment, vooral voor de scrapbooker en kaartjesmakers!!!

Geen opmerkingen: