donderdag, februari 27, 2014

Lading kaartjes

Weer even een deel kaartjes showen die ik al een hele tijd geleden gemaakt heb, ergens op het einde van de zomervakantie.  Shame on me van ze nog niet te tonen ;) Alle kaartjes die ik maak, worden verkocht ten voordele van konijnenopvang Het Vrolijke Konijnenhol, waar ik de motor van ben, en dat met heel veel plezier doe.  Maar aangezien we onze tijd maar één keer kunnen gebruiken, is de hobby er dus een beetje bij ingeschoten...
Ze zijn vooral gemaakt met restjes papier en afgedrukte prentjes, dat gaat een beetje sneller dan het inkleuren.  Ook een aantal kaartjes hebben een basis van DCWV kaartjes, die ik hier ook een hele tijd al heb liggen.  Met het opruimen van vorig weekend heb ik weer wat orde proberen te scheppen in de wanorde, en hopen dat we binnenkort dus weer wat creatiever kunnen zijn!!!

Geen opmerkingen: