zaterdag, oktober 19, 2013

4 op een rij - OKTOBER nr 2 - Daphné

Ook ik ging aan de slag met het blauwe oktober-pakketje. Wie mij een beetje kent, zal vast wel snappen dat ik best in mijn nopjes was met dit pakket. Ik dook in mijn doos met foto's van Martha (mijn hond) en vond deze foto van mijn vaste wandelpartner Elke en Martha's vriendjes James en Gorki. Het blauw uit de sjaal van Elke paste perfect bij mijn papier. Ik hield het heel simpel bij 1 foto. Ik grabbelde even in mijn hondenbox en diepte er mijn rolletjes washi uit op met hondenpootjes. Ik gebruikte ook wat Wood Veneer hondjes van Studio Calico en werkte de titel af met een alfa van American Crafts. Een journaltag van Maya Roads en klaar was de lo.



Ik heb nog wat materiaal over van het pakket dus ik kan nog wel wat kaartjes maken. 

Geen opmerkingen: