zaterdag, augustus 31, 2013

Lading wenskaartjes

We zijn wel wat creatief bezig geweest in de vakantie, maar door een gebrek aan een deftig fototoestel, heb ik deze zaken nog niet kunnen fotograferen.  Misschien dat ik voor vanavond daar een keer een efforke voor doe!  De lens van mijn spiegelreflex was gesneuveld op reis, en pas gisteren is mijn nieuwe binnen gekomen...  Ik heb deze week nog een heleboel kaartjes gemaakt voor de konijnenopvang, omdat de voorraaddoos door de verkopen al vrij goed geminderd was.
Dit zijn eenvoudige knip- en plakkaartjes.  Ik had nog papier met drukke bloemen die je hiervoor makkelijk kan gebruiken.  Ook het papier met Happy Birthday had ik nog liggen, en dan werd het in stroken gesneden.

En ik ben ook aan de slag gegaan met washi-tape... Mijn collectie is ondertussen al goed uitgebreid, en ik heb me dus even een uurtje bezig gehouden met stempelen en tape opkleven, met héél véél kaartjes als resultaat.  En ik ben er supertevreden mee met hoe ze geworden zijn!  Voor de liefhebbers gaan we binnenkort ook een workshop plannen met washi-tape op kaartjes en layouts!