zondag, maart 27, 2011

S&S Challenge: Let wild horses run free

Nog eens een berichtje van mijn kant! Het is voorlopig verschrikkelijk druk met de voorbereiding van de examens en de scrapbookdag van komende zaterdag... Dus van scrappen is er niet veel in huis gekomen. Deze layout had ik al een tijdje half af, en vandaag dan helemaal afgewerkt. Deze week was de Scrap & Stamp Challenge redelijk simpel: doen wat je wil, zolang er maar (tenminste) één stempel opstaat. Dus kon ik in deze drukke tijd toch een layoutje insturen!

Thema van deze layout zijn de paarden die overal op Paaseiland te zien zijn, en gewoon vrij rondlopen. Ze krijgen wel een brandmerk om ze uit elkaar te houden (logo per eigenaar) en daar waren we ook getuige van. En voor de verandering ook weer véél foto's op één layout verwerkt, vooral "halve" foto's. De stempel heb ik gebruikt voor mijn journaling, zoals ik wel vaker doe.

Maar het is tevens ook een interactieve pagina! Onder de fotomat van de paarden zitten duikfoto's verscholen. Dit was onze eerste echte duik in het buitenland, maar het was niet zo goed meegevallen, en dus ook niet echt mooie foto's van, toch niet voldoende om er een layout aan te wijden. Vandaar dat ik het even "verstopt" heb! De journalingblokjes van de linkerpagina komen hier ook terug, maar ik heb ook mijn "duikstempels" van de beurs van vorige week al even gebruikt!!! En wie goed kijkt, ziet ook de stempel van het duikcentrum, meestal stempel ik een paar afdrukjes extra, naast die in mijn duiklogboek, om dan in mijn layouts te verwerken.


It's quite a busy time for me now with the preparations of the exams at school and the scrapbookday of next Saturday, so I haven't been into scrapping lately. So luckily this week's challenge for Scrap & Stamp was quite easy: anything goes. So the layout I have been busy on, would do. Today I have finally put the final touches to it on the inside of the flap.

The layout itself is about the horses that roam on Easter Island, and I've used a journalingstamp. Under the right pictures, I've put some more photos, and this time about our first real outside dive abroad, but it wasn't really successful. So I don't really have a lot of good pictures, at least not to scrap a whole page about it, so I decided to tuck them away. Here, I've also used the journaling stamps, and also the diving stamps I bought last week!


Maak ook een layout waarop je stempelt, zet die op je blog of online fotoalbum, en zet de link op de blog van Scrap & Stamp en maak kans op een leuke prijs!!! Elke week krijg je een nieuwe challenge, dus een nieuwe mogelijkheid op leuk scrapbookmateriaal!!!

Don't hesitate to make a layout with at least one stamp, put it on your blog or online photoalbum and put the link on the Scrap & Stamp blog and maybe you could be the winner of a lovely prize. Every week, there's a new challenge, so a new chance to win lovely scrapbook goodies!!!

2 opmerkingen:

Lisa aka yarnchik zei

Awesome LO, Vicky!!! Great pics and I just love the lil fishies you stamped :)

Esti zei

Stunning LO's - love the beautiful horse photos!!