maandag, november 01, 2010

Copic Markers

Ik krijg af en toe de vraag van mensen of ik de Copic Markers in mijn assortiment heb. Voorlopig is dat niet het geval, maar wat niet is kan nog zijn natuurlijk. Vooraleer ik overga tot het bestellen van de Copic Ciao markers (in 144 kleuren) die verkocht worden aan 4€ per stuk, wil ik eerst even polsen of er voldoende animo voor is.
Met de Copic Markers kun je onder andere stempelafdrukjes inkleuren om kaarten te maken, maar ook voor het scrapbooken zijn er toepassingen.
Je hebt de Copic Ciao en de Copic Sketch, maar in principe is er weinig verschil tussen beide. De Sketch markers zijn in meer kleuren te verkrijgen, maar van de Ciao markers zijn de populairste kleuren uitgekozen voor het assortiment. Bovendien zijn de Ciao's goedkoper (zit ook iets minder inkt in), maar ik denk dat je voor een lagere prijs dus wel goed zit met de Ciao's.
Vandaar even een oproepje: Heb je interesse in deze markers (zonder aankoopverplichting, ik wil gewoon even polsen of er voldoende animo voor is), reageer dan even op dit berichtje! Alvast bedankt voor de moeite!

Geen opmerkingen: