zondag, oktober 17, 2010

Een distress boekje!

Afgelopen woensdag heb ik een workshop gevolgd bij Scrappy2 onder leiding van Krisje. 't Was ontzettend lang geleden dat ik zelf nog een keer een workshop volgde! Ik ken wel al heel wat distress technieken, maar het was vooral om deze nog een keer op te frissen en uiteraard ook voor de gezelligheid! We maakten dit mini-boekje met heel wat technieken. Ik maakte gebruik van mijn eigen kleuren, kwestie van niet te "plooien" voor andere kleuren. Het was ook leuk om eens een aantal andere stempels te kunnen gebruiken! Voilà, dit is dan het resultaat!!!





En ik bruis weer van de ideeën voor de komende distressworkhop die ik geef, alleen wordt het geen mini-boekje maar maken we een aantal layouts met distress-technieken! Ik ga zo meteen na het eten aan de slag om mijn voorbeeldjes uit te werken!!!

1 opmerking:

Els zei

Waw heel mooi vind ik dit. Ben benieuwd naar de workshop!