zondag, juli 11, 2010

Distress inkt

De laatste tijd ben ik een beetje in de ban van distress inkt. Ik gebruik ze niet op elke layout, maar hier en daar kan het wel leuk zijn om een subtiel randje aan je papier aan te brengen. Vandaag heb ik dan even werk gemaakt van een "saai" werkje om voor mezelf duidelijk te maken welke kleuren er in mijn doos zitten. Om dus makkelijk een kleurtje te kiezen, heb ik stickers bewerkt met deze distress inkt en dan de naam van het kleur opgeschreven. Ook op het zakje waar het kussentje in bewaard wordt (uit de Ava trouwens) heb ik een gekleurde sticker gekleefd. Het resultaat mag er best zijn, en het zal nu zeker een stuk vlotter werken. Met dank aan Krisje voor het delen van haar systeem, die ik nu ook voor mezelf overgenomen heb! Misschien vinden jullie het ook leuk om op die manier je distress-inkten herkenbaar te maken.

Uiteraard zijn een heleboel kleuren distress inkt ook in de Creanijn Shop te verkrijgen!

Geen opmerkingen: