zaterdag, juli 11, 2009

En ook nog een paar oude... (Challenge # 16 - 19)

Deze layouts dateren van een hele tijd terug, nog voor ik begonnen was met de wereldreislayouts. Maar ik had me voorgenomen om de andere albums eerst volledig af te werken voor ik aan iets anders begon (het inbinden is weliswaar een andere zaak, maar kom). Maar deze had je dus nog tegoed:
Dit was absoluut mijn lievelingskerk in Rusland - Sint-Petersburg, en had dan ook schandalig veel foto's van genomen. ik dacht deze al gescrapt te hebben, klopt wel gedeeltelijk, want ik had een aantal foto's in een mini-album verwerkt. Dus moest ik ook nog wat voorzien in het gewone album, en dit is het geworden.

En nog een layout van een kerk, ditmaal in Oostenrijk. Blijkbaar had ik de kerkfoto's op de lange baan geschoven, het is niet altijd evident om buiten- en binnenfoto's met elkaar te combineren tot een layout. Maar hier ben ik ook wel tevreden over. Heb ook nog een Bijbel-embellishment gebruikt dat hier al jaaaaaaren ligt rond te slingeren, ben er nu dus eindelijk vanaf geraakt. Je kon trouwens ook stempelen bij de kerk, dus deze stempel mocht ook niet op de layout ontbreken!!!

2 opmerkingen:

Mika zei

Hoi, geweldige foto's en leuk om je blog te lezen. Hoop je te zien op www.mikascrap.typepad.com)

Babs zei

kijk eens op mijn blog, er staat iets voor je klaar!!

groetjes babs