zondag, oktober 07, 2007

Rak ontvangen van Esther

Vorige week kreeg ik de rak binnen van Esther, naar aanleiding van het berichtje op haar blog rond de "PAY IT FORWARD RAK". Leuke dingen, bedankt hoor Esther, vooral de mooie letterstickers zijn enorm in mijn smaak gevallen!!! (zei de alfabetverslaafde...)
Op mijn berichtje hebben 4 mensen gereageerd, en ik heb besloten ze alle 4 wat te sturen! Dus Caroline, Vanessa, Veerle en Saffiertje, jullie mogen binnenkort wat verwachten in de brievenbus. Ik vermoed dat ik het pas volgende week zal kunnen opsturen, want het is nu wat te druk met de voorbereidingen van de scrapbookdag!
Saffiertje, wil jij me nog even je adres mailen? Van de anderen heb ik het al.

3 opmerkingen:

Familie Kubben zei

proficiat! Ook ik heb zo'n mooie RAK van Esther gekregen.
Geniet ervan!

Familie Kubben zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Caroline van Scrap2be zei

Leuk :-)))
Groetjes,

Caroline