zaterdag, maart 29, 2014

Layouts van Speedy

Ik weet niet meer precies wanneer ik deze layouts van Speedy heb gemaakt, waarschijnlijk ook even tussendoor op de scrapweekends.  Hoewel het ondertussen 5 maand geleden is dat hij is moeten ingeslapen worden, mis ik hem nog elke dag.  Ons huis is niet hetzelfde zonder hem, maar we slepen ons er wel doorheen.  Met de opvang zijn er zoveel konijntjes die nu ook mijn aandacht nodig hebben, en ik ben blij dat ik dat voor hen kan doen, hen de warmte geven die ze verdienen!

Oortjes wassen is altijd grappig!  Het is ook mijn lievelingspapier met die konijntjes op en helemaal in mijn kleuren (ik heb er trouwens een ganse pak van liggen...)

Als de frigo openging, was Speedy er altijd als de kippen bij om te komen kijken of er niets lekkers te rapen viel.  En als het niet snel genoeg ging, ging hij het zelf wel nemen!

Wij noemden hem altijd de waterkip als hij natgeregend weer binnenkwam...

FOREVER IN MY HEART!

1 opmerking:

Cinderella zei

Hele mooie LO`s van de lieve Speedy zo heb je prachtige herinneringen gemaakt
Liefs Cinderella