zaterdag, maart 22, 2014

KIC Challenge #29 - Bingo

We hebben vandaag maar even het dagdagelijkse werk aan de kant geschoven, en ons aan de knutseltafel gezet.  Deze leuke konijntjes lagen al langer klaar om een kaartje te maken voor de KIC challenge, maar ik ben er helaas niet op tijd aan toegekomen. Ik heb me voorgenomen om inderdaad wat creatiever te zijn tussendoor, en zeker ook de challenges van het DT te vervullen, zodat ik jullie weer kan inspireren.

En onder het motto "beter laat dan nooit" heb ik maar even deze kaart gemaakt.  Deze challenge is een BINGO, wat betekent, dat je een lijn moet kiezen uit onderstaand schema.
Ik heb gekozen voor knopen, gescheurd papier en lint (onder tekstje).
Jullie hebben nog een weekje de tijd om ook deel te nemen, en je creatie via de link op de KIC blog te publiceren! Surf naar http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.be/2014/03/kic-challenge-29-bingo.html om je aan te melden, en ook de creaties te zien van mijn collega's van het KIC Design Team.
Hopelijk hebben jullie er ook weer zin in!
En bovendien kunnen jullie een leuke prijs winnen, namelijk digitale stempels van Bugaboo.

Ik gebruikte op mijn kaartje de leuke konijnenstempels BUNNY BLOCKS, en je kan ze zelf in het gewenste formaat afprinten.  Ik vond het wel leuk om er 4 samen te voegen!!! En ze hebben nog véél méér leuke stempeltjes voor een lage prijs!!! Zeker een bezoekje waard.

2 opmerkingen:

Ghea zei

wat een prachtig kaartje, en de digi vind ik super gaaf.
Liefs ghea

debo zei

leuk hoor